Pytania

Jak mogę wziąć pożyczkę? Gdzie?

Wniosek o pożyczkę można złożyć na stronie internetowej https://pozyczkapieniedzy.pl/

Jakie dokumenty wymagane są do uzyskania pożyczki?

Do uzyskania pożyczki potrzebny jest tylko dowód osobisty.

Jak długo muszę czekać na decyzję?

Decyzja o przyznaniu pożyczki zajmuje około 30 minut.

Mam ukończone 18 lat. Czy mogę starać się o przyznanie pożyczki?

Nie. Pożyczki udzielane są osobom, które ukończyły 21 lat.

Czy jako emeryt dostanę pożyczkę?

Oczywiście, emerytam pożyczki udzielane są do 75 roku życia? Dodatkowo przy okazaniu legitymacji emeryta-rencisty oprocentowanie pożyczki będzie mniejsze.

Jak mogę spłacić pożyczkę?

Pożyczkę można spłacić na kilka sposobów:

  • poprzez stronę internetową https://pozyczkapieniedzy.pl/
  • przelewem bankowym na jeden ze wskazanych rachunków bankowych

Rachunek Santander Bank Polska S.A. PL 77 1090 2851 0000 0001 3739 7091

Rachunek Bank Millennium S.A. PL 65 1160 2202 0000 0003 3115 3948

Jaką największą kwotę mogę otrzymać przy pierwszej pożyczce?

Ubiegając się o pierwszą pożyczkę można otrzymać od 300 zł do 1500 zł na okres od 10 do 30 dni

Drugą pożyczkę można otrzymać od 300 zł do 2000 zł na okres od 10 do 30 dni

Trzecią i każdą kolejną pożyczkę od 300 zł do 3000 zł na okres od 10 do 30 dni

Kto może otrzymać pożyczkę w pozyczkapieniedzy.pl?

Pożyczki udzielane są obywatelom Polski w wieku od 21 do 75 lat.

Czy mogę anulować wniosek o pożyczkę?

Wniosek o pożyczkę można anulować do momentu wysłania środków.

Co się stanie, jeśli nie spłacę pożyczki w terminie?

W takiej sytuacji do niespłaconej kwoty pożyczki naliczane będą odsetki zgodnie z tabelą opłat. Tabela jest dostępna na stronie przy Umowie Ramowej jako załącznik. Istnieje możliwość, że następy wniosek o pożyczkę zakończy się odmową udzielenia pożyczki. Aby uniknąć takich sytuacji, można skorzystać z prolongaty pożyczki na 30 dni, spłacając tylko odsetki.

Czy mogę zmienić swoje dane osobowe?

Tak. W tym celu niezbędne będzie przesłanie na nasz adres pozyczkapieniedzy@gmail.com informacji o zmianie danych osobowych (dołączając zdjęcie lub skan dowodu osobistego).

Co mam zrobić, gdy nie mogę zarejestrować się na stronie?

W przypadku problemu z zarejestrowaniem się na naszej stronie z komputera lub telefonu, konieczna jest zmiana przeglądarki, przez którą początkowo otworzyliśmy stronę. Jeśli w dalszym ciągu występuję problem z zarejestrowaniem się, prosimy o kontakt z naszym konsultantem pod numerem telefonu +48 22 100 23 07,lub o wysłanie maila na adres pozyczkapieniedzy@gmail.com.

Jak długo muszę czekać aż pieniądze znajdą się na moim koncie?

Przelew na konto bankowe realizowany jest w ciągu jednego dnia roboczego, a także uzależniony jest operacji księgowania środków w wybranym przez ciebie banku.

Jakie czynniki wpływają na pozytywne rozpatrzenie wniosku?

Jednym z ważniejszych czynników pozytywnej decyzji o przyznaniu pożyczki jest prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego w celu identyfikacji klienta i jego danych.

Jak zmienić na stronie numer konta bankowego?

Zmianu konta bankowego należy zgłosić poprzez adres mailowy pozyczkapieniedzy@gmail.com, podając w treści maila przyczynę zmiany konta.

Co mam zrobić, gdy zapomniałem hasła do mojego konta?

Na naszej stronie https://pozyczkapieniedzy.pl/ należy wejść w zakładkę "Moje konto", następnie wpisać numer telefonu, który podawany był przy rejestracji i wybrać opcję "Przywróć hasło" wpisując podany kod z obrazka. Na wskazany numer telefonu zostanie wysłany sms z tymczasowym hasłem do zalogowania się. W celach bezpieczeństwa radzimy zmienić od razu tymczasowe hasło na nowe.

Jak mam zmienić numer telefonu, jeśli stary jest nieaktywny?

Jeśli dostęp do starego numeru telefonu podanego przy rejestracji jest niemożliwy, należy zgłosić nowy numer telefonu poprzez adres mailowy podany na naszej stronie. W treści maila należy umieścić zdjęcie lub skan pokazujący stary oraz nowy numer telefonu, a także przesłać zdjęcie z dowodem osobistym w ręku w celu identyfikacji klienta oraz klienta danych.

Jakiego rodzaju kartą mogę spłacić pożyczkę na stronie?

Akceptowane przez nas karty płatnicze to: VISA, Maestro, MasterCard.

Czy mogę skorzystać z prolongaty pożyczki?

Z prolongaty pożyczki można skorzystać maksymalnie 5 razy, opłacając przy tym same odsetki. Informacja o prolongacji znajduje się naszej stronie https://pozyczkapieniedzy.pl/ w zakładce "Moje konto".

Czy mogę zrezygnować z otrzymanej pożyczki?

Każdy klient ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od daty zawarcia Umowy pożyczki. W celu odstąpienia należy przesłać na adres pożyczkodawcy wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu jest dostępny po zalogowaniu się na Stronie Internetowej, jak również zostaje przesłany Pożyczkobiorcy po każdorazowym zawarciu Umowy Pożyczki jako załącznik do Potwierdzenia Zawarcia Umowy Pożyczki.

Czy mogę spłacić pożyczkę już następnego dnia?

Spłata pożyczki jest możliwa już następnego dnia. W takim przypadku naliczone zostaną odsetki tylko za 10 dni, które będę widoczne po zalogowaniu się do swojego konta na stronie pożyczkapieniedzy.pl

Nie otrzymałem jeszcze pieniędzy. Co mam robić?

Należy zaczekać na zaksięgowanie środków. Przelew środków realizowany jest w ciągu jednego dnia roboczego, a także uzależniony jest od godzin operacji księgowania w danym banku.

Opłaciłem pożyczkę, jednak nie widzę spłaty w systemie. Dlaczego?

Do tego niezbędne będzie przysłanie na nasz adres mailowy zdjęcia lub skanu potwierdzenia dokonania spłaty pożyczki. Niedługo po tym nasi specjaliści skontaktują się Tobą, ewentualnie prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 22 100 23 07, lub mailowo na adres pozyczkapieniedzy@gmail.com.

Nie zdecydowałem się na pożyczkę, a otrzymuję powiadomienia SMS. Dlaczego?

Jeśli na wskazany numer telefonu przychodzą powiadomienia SMS, a decyzja klienta odnośnie zaproponowanej przez nas pożyczki była negatywna należy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.

Czy mogę sam zmienić numer telefonu?

Nie można zmienić numeru telefonu samodzielnie. Nowy numer należy zgłosić poprzez adres mailowy podany na naszej stronie.

Nie mogę spłacić pożyczki na głównej stronie. Co mam zrobić?

W takim przypadku należy zalogować się do swojego konta, wpisać swój numer telefonu i hasło, a następnie przejść do spłaty pożyczki. Jeśli w dalszym ciągu występuje problem ze spłatą, proponujemy inną formę spłaty pożyczki:

  • przelewem na jeden za wskazanych rachunków bankowych

Rachunek Santander Bank Polska S.A. PL 77 1090 2851 0000 0001 3739 7091

Rachunek Bank Millennium S.A. PL 65 1160 2202 0000 0003 3115 3948

Potrzebujesz pomocy?

Oddzwonimy do ciebie w godzinach pracy
Skontaktuj się z nami